Thursday, November 28, 2013

Heineken NV

Heineken heeft zijn positie aanzienlijk versterkt in midden?Europa dankzij de over realize aforefrontt-garde BBAG. De uitbreiding in deze regio is twaalf jaar geleden al begonnen. Heineken heeft ondertussen een sterke positie opgebouwd in een aantal landen in muckhill?Europa. Overzicht De eerste acquisitie cutting edge Heineken in Midden?Europa vond plaats in 1991 met de overname forefront de Komaron brouwerij in Hongarije. In de daaropvolgende jaren is het aantal deelnames gestaag gegroeid. Heineken wist dat de mogelijkheden voor groei op de Europese markt zich voornamelijk in Midden? en Oost?Europa bevonden. Wat is de huidige situatie train Heineken in deze regio? Een kort overzicht. Zywiec in Polen is verreweg de grootste vestiging met een totale verkoop van 8,4 miljoen hectoliter. Ondanks de zwakke economie van vorig jaar en het feit dat de klanten eerder biersoorten in een lagere prijsklasse kochten, is Zywiec erin geslaagd een aanzienlijk beter resultaat te behalen dan in 2001, zowel in termen van volume als in winst. Met name de merken Heineken, Zywiec en Warka deden het bijzonder goed. 2002 was een moeilijk jaar voor de Amstel Brewery Hungary. De brouwerij moest de concurrentie aangaan met de grootste spelers op de markt, wat zijn invloed had op de verkoop van Amstel en Talleros. De verkoop van Heineken groeide daarentegen.
Ordercustompaper.com is a professional essay writing service at which you can buy essays on any topics and disciplines! All custom essays are written by professional writers!
Zlaty Bazant in Slowakije boekte een lichte groei in de verkoop van Heineken en de plaatselijke merken Zlaty Bazant, Corgon, Martiner en Gemer. Het nationale topmerk Zlaty Bazant is inmiddels marktleider met een marktaandeel van 42% in Slowakije. Het totale verko opvolume was 2,2 miljoen hectoliter. Zlaty B! azant wordt tevens geëxporteerd naar andere landen binnen de regio. Hogere accijnzen hebben de biermarkt in Bulgarije beïnvloed. Toch slaagde de brouwerij Zagorka erin de verkoop in 2002 te verhogen naar één miljoen hectoliter, waardoor de brouwerij marktleider werd. De voornaamste merken zijn Amstel, Zagorka en... If you want to get a full essay, severalize it on our website: OrderCustomPaper.com

If you want to get a full essay, visit our page: write my paper

No comments:

Post a Comment